Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ковмір О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ковмір О. М. 
Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Ковмір; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Встановлено й обгрунтовано сутність, зміст і функції музичного мислення підлітків. Визначено критерії, показники та рівні сформованості музичного мислення підлітків відповідно змістово-функціональної структурованості та специфіки особливостей даного феномену. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах. Доведено ефективність даної методики формування музичного мислення підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ю984.544-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковмір О. 
Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір // Рідна шк.. - 2011. - № 11. - С. 18-23. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано багатоаспектний підхід у дослідженні феномену музичного мислення як динамічно-інтегративної властивості особистості, що зумовлена взаємозалежністю та взаємодією пізнавальної, емотивної, аксіологічної, комунікативної, рефлексивної та перетворювальної його функцій в музичній діяльності. На підставі проведеного аналізу різних підходів до проблеми розвитку мисленнєвої діяльності учнів-підлітків стверджується, що підлітковий вік є сензитивним для формування музичного мислення. Зроблено висновок, що досліджена структурно-функціональна організація музичного мислення є цілісною системою, яка функціонує в межах шести компонентів, інтеграція та реалізація яких забезпечують опосередкований вплив на результативність цього процесу.

Теоретически обоснован многоаспектный подход в исследовании феномена музыкального мышления как динамично-интегративного свойства личности, обусловленного взаимозависимостью и взаимодействием познавательной, эмотивной, аксиологической, коммуникативной, рефлексивной и преобразовательной его функций в музыкальной деятельности. На основании проведенного анализа различных подходов к проблеме развития мыслительной деятельности учащихся-подростков утверждается, что подростковый возраст является сензитивным для формирования музыкального мышления. Сделан вывод, что исследованная структурно-функциональная организация музыкального мышления является целостной системой, функционирующей в пределах шести компонентов, интеграция и реализация которых обеспечивают опосредованное влияние на результативность этого процесса.

The article is devoted to the problem of forming of musical thought of teenagers. Structural-functional organization of musical thought is seen as an integral system which functions within the limits of six components. Their integration and realization provide the efficiency of the process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковмір О. 
Педагогічна діагностика сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури / О. Ковмір // Рідна шк.. - 2012. - № 3. - С. 45-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічної діагностики сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури. Обгрунтовано основні критерії сформованості та узагальнені показники критеріїв пізнавальної, емотивної, аксіологічної, комунікативної, рефлексивної та перетворювальної функцій музичного мислення. Виявлено рівні сформованості музичного мислення студентів у мистецьких закладах освіти, а саме: високий, достатній, середній, низький відповідно до змістово-функціональної структурованості та специфіки й особливостей досліджуваного феномену. Для формування музичного мислення запропоновано проведення трьох педагогічних зрізів: діагностичного, проміжного, підсумкового. Подано їх характеристику, зокрема наведено зміст серії діагностичних завдань, які варто застосовувати на етапі проведення підсумкового педагогічного зрізу. Наголошено на доцільності підтвердження результатів дослідно-експериментальної роботи статистичною обробкою одержаних даних з урахуванням поетапного проведення педагогічних зрізів. Констатовано, що означений підхід сприятиме розв'язанню поставленої проблеми, а також розвитку творчого музичного мислення студентів, активізації їхніх здібностей.

Рассмотрена проблема педагогической диагностики сформированности музыкального мышления студентов ВУЗ культуры. Обоснованы основные критерии сформированности и обобщенные показатели критериев познавательной, эмотивной, аксиологической, коммуникативной, рефлексивной и преобразовательной функций музыкального мышления. Выявлены уровни сформированности музыкального мышления в искусствоведческих учебных заведениях, а именно: высокий, достаточный, средний, низкий соответственно содержательно-функциональной структурированности, специфике и особенностям исследуемого феномена. Для формирования музыкального мышления предложено проведение трех педагогических срезов: диагностического, промежуточного, итогового. Представлены их характеристики, в частности приведено содержание серии диагностических задач, которые следует применять на этапе проведения итогового педагогического среза. Отмечена целесообразность подтверждения результатов опытно-экспериментальной работы статистической обработкой полученных данных с учетом поэтапного проведения педагогических срезов. Констатировано, что указанный подход будет способствовать решению поставленной проблемы, а также развитию творческого музыкального мышления студентов, активизации их способностей.

The article is devoted to the problem of pedagogical diagnostics of formation of musical thought of students of higher educational establishments of culture. Defined and grounded criteria, indexes and levels of formation of musical thought of studentsin accordance with content-functional structure, specificity and features of the investigated phenomenon.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.44 + Ю935.13-223:Щ31 + Щ31р(4УКР)3:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ковмір О. 
Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір // Рідна шк.. - 2009. - № 5/6. - С. 28-31. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з методики формування музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти. Розглянуто основні вимоги, враховані під час визначення загальної мети експериментальної методики й ідеї, що стали її стратегічними орієнтирами. Розкрито етапи вирішення конкретних завдань дослідження з урахуванням напрямів розгортання програми експериментальної роботи. Виявлено орієнтування підлітків у понятті "інтонація", наведено приклади творчих завдань для здійснення підлітками творчого пошуку в обгрунтуванні своїх позицій, пов'язаних із вираженням адекватності поняття "інтонація" різних видів мистецтва: музика, література, хореографія. Констатовано, що розроблена та впроваджена в навчальну практику позашкільних закладів освіти методика формування музичного мислення підлітків підтвердила свою ефективність, забезпечуючи активізацію інтегративно-функціональної системи музичного мислення у взаємодії пізнавальної, емотивної, аксіологічної, комунікативної, рефлексивної та перетворювальної складових.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковмір О. 
Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір // Рідна шк.. - 2011. - № 7. - С. 69-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зосереджено увагу на проблемі формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах. Актуалізовано необхідність розробки організаційно-методичної системи формування музичного мислення підлітків. Виділено й обгрунтовано підходи і принципи, розроблено педагогічні умови, які сприяють продуктивній організації процесу формування музичного мислення учнів відповідно до смислово-функціональної структурованості й особливостей досліджуваного феномену. Описано основні завдання етапів впровадження розробленої методики формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах: інформаційно-орієнтовного, технологічно-реалізаційного, результативно-узагальнювального.

Сосредоточено внимание на проблеме формирования музыкального мышления подростков во внешкольных учебных заведениях. Актуализирована необходимость разработки организационно-методической системы формирования музыкального мышления подростков. Выделены и обоснованы подходы и принципы, разработаны педагогические условия, которые способствуют продуктивной организации процесса формирования музыкального мышления учащихся в соответствии со смыслово-функциональной структурированностью и особенностями исследуемого феномена. Описаны основные задания этапов внедрения разработанной методики формирования музыкального мышления подростков во внешкольных учебных заведениях: информационно-ориентировочного, технологично-реализационного, результативно-обобщающего.

The article is devoted to the problem of formation of musical thinking of teenagers in out-of-school educational establishments. Defined and proved approaches, principles and pedagogical terms which will give possibility effectively to build the process of formation of musical thinking of pupils in accordance with the semantic and functional structuring and characteristics of the investigated phenomenon.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського